Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op belgie.startpagina.nl

Gezocht: gezellige stad in Ardennen

SupremacyNL
21 Jul, 2010 10:16

Ik ben op zoek naar een gezellige stad in de Ardennen. Afgelopen jaar ben ik in La Roche (en Ardenne) geweest en dat is bevallen. Een identieke stek lijkt mij ideaal, maar kan niet direct iets vinden…

Iemand een advies?

Tevens zoek ik daarbij nog een vakantie woning/huisje/chalet in een van de weken 33,34, of 35 (met huisdier). Eventuele tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

Mvg,

Domien

Bewerkt 16 Aug, 2010 11:38
JU
05 Aug, 2010 18:59

Hoi,

Malmedy is ook erg leuk en gezellig. Veel restaurantjes en winkel, een gezellig plein vol met terrasjes. Ook de omgeving is mooi, je kan er goed wandelen en natuurpark de hoge venen is dichtbij.

veel plezier waar je ook naar toe gaat,

groetjes,

Jeanine

arie
09 Aug, 2010 10:48

probeer eens a'dam of zandvoort aan zee en valkenburg in limburg,dat zijn echt leuke plaatsen voor hollanders, heel gezellig!!

dan blijft het ook een rustiger in de ardennen,de meeste nederlanders denken toch dat de belgen dommer zijn en dat ze geen nederlands willen spreken,ze hebben nog nooit gehoord dat de belgen 3 talig zijn,giethoorn is ook heel leuk,

veel succces en alle goeds toegewenst,

arie

Anne-Gré
10 Aug, 2010 22:10

Durbuy is een ontzettend mooie en gezellige stad in de Ardennen.

Wij verhuren daar ons (pas nieuw ingerichte) vakantiehuis. Meer informatie vind je op onze website: www.ardenner-vakantiehuis.nl

Veel succes en een fijne vakantie alvast!

Hartelijke groet,

Theo Koot en Anne-Gré Engel

Anne-Gré
10 Aug, 2010 22:37
Durbuy is een prachtig en heel gezellig stadje. Het kleinste stadje ter wereld.

In Durbuy hebben wij een heel gezellig vakantiehuis, dat wij in maart 2010 helemaal opnieuw hebben ingericht en geschilderd. Veel informatie en foto's vind je op onze website: www.ardenner-vakantiehuis.nl. Van 27 augustus t/m 6 september is ons huis nog beschikbaar. Een huisdier is welkom.

Hartelijke groet,

Theo Koot en Anne-Gré Engel

www.ardenner-vakantiehuis.nl